هتل های پکن چین
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل شنزن پکن

هتل شنزن یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. این هتل متشکل از 301 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در هتل شنزن امکانات ویژه ای از قبیل خدمات زیبایی و اتاق بیلیارد برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است.

هتل شنزن پکن

از دیگر امکاناتی که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است می توان به خدمات ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، فکس و کپی، لباسشویی، باشگاه ورزشی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه، بار، گاوصندوق ویژه میهمانان تور چین و ... اشاره نمود.


هتل دی پرزیدنشال پکن

هتل دی پرزیدنشال یکی از هتل های 5 ستاره چین است که در شهر پکن واقع شده است. این هتل در مجموع از 486 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین تشکیل شده است. در این هتل امکانات ورزشی ویژه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به اتاق بیلیارد، پینگ پنگ، مینی گلف برای میهمانان تور چین اشاره نمود.

هتل دی پرزیدنشال پکن

همچنین از امکانات رفاهی هتل برای میهمانان تور چین می توان از استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سالن ورزشی، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، گرمایش، بار، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه دوچرخه، آرایشگاه، اتاق بازی های رایانه ای، کاریوکی ویژه میهمانان تور چین و... نام برد.
مطالب مرتبط:

 

موضوع : تور چین




:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پکن چین,بهترین هتل های چین,هتل های خوب چین,معرفی هتل های چین, ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: