هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که جز بهترین هتل های این شهر است ، این هتل دارای 429 اتاق بسیار زیبا و مجهز که نمایی زیبا از دریا و درختان گرمسیری دارد می باشد. اتاق های آن با دکوراسیون روز دنیا و و سایل مدرن و تلویزیون و باکس لباس و . . . در اتاق های هتل موجود است که برای میهمانان تور آنتالیا که در هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا اقانت دارند فراهم شده است.

از امکانات دیگر این هتل می توان به تعدادی استخر و کافه و رستوران که در آن انواع غذاهای ترکی موجود است اشاره کرد . از لحاظ موقعیت مکانی این هتل مشهور ترکیه در باغ های سبز کوندو واقع شده است . مسافران تور آنتالیا می توانند ورزش های مفرحی را در هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا انجام دهند مثل اسکواش که برای بیشتر افراد جذاب می باشد.

شما می توانید در این هتل به حمام ترکی رفته و از خدمات ماساژ با روغن های گیاهی بهره ببرید. فاصله فرودگاه تا هتل 15 کیلومتر و تا مرکز شهر 25 کیلومتر فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل که برای گردشگران تور آنتالیا فراهم شده می توان سونا و جکوزی ، ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت ، پارکینگ اختصاصی، باشگاه کودکان هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا ، خدمات نگهداری کودک ، سالن بدن سازی ، خدمات ضیافت ، آرایشگاه و فروشگاه برای سوغاتی را نام برد.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , , 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا,هتل آی سی گرین پالاس ,هتل آیس گرین پالاس آنتالیا,هتل آیس گرین پالاس در آنتالیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: