نوشته شده توسط : fariba ardam

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی هتلی 5 ستاره در 8 کیلومتری فرودگاه آتاترک و مرکز EXPO است. هتل 102 اتاق مدرن ارائه می دهد که چشم انداز دریا یا شهر دارند و شامل امکانات تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، وای فای رایگان می باشند. هر روز صبحانه به شیوه سلف سرویس ارائه می شود و انواع غذاهای بین المللی نیز برای ناهار و شام سرو می گردد. ایستگاه قطار در 600 متری هتل است که امکان رفت و آمد آسان را برای گردشگران تور استانبول خرداد 95 فراهم می کند. از هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به مراکز خرید معروفی چون گالریا و کاروسل رسید. 

 امکانات رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

 سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سرویس شاتل (با هزینه)، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

هتل میراکل آسیا استانبول

هتل 5 ستاره میراکل آسیا در سمت آسیایی استانبول واقع شده و 219 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه،  وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم ایمنی، مینی بار، کتری برقی و ... می باشند. هر روز، صبحانه به شکل سلف سرویس در این هتل ارائه می شود و غذهای بین المللی و ترکی نیز برای ناهار و شام موجود می باشد. از جمله امکانات هتل، سونا و حمام ترکی است وگردشگران تور استانبول خرداد 95 می توانند از باشگاه این هتل نیز استفاده کنند. مرکز خرید ویاپورت در 200 متری هتل و فرودگاه صبیحا در 3 کیلومتری هتل است.  

امکانات هتل میراکل آسیا استانبول

 استخر سر باز، باغ، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،  روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.



:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گراند جواهر استانبول  که از شیک ترین هتل های ۵ ستاره استانبول است در ۱۵ کیلومتری فرودگاه و در مرکز شهر استانبول در منطقه شیشلی واقع شده است. این هتل به عنوان مرکز  اصلی  برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید .این هتل بسیار لوکس و شیک می باشد و مرکز کنگره ترکیه می باشد .در تور استانبول خرداد 95 میتوانید از هتل که دارای ۳۶ سوئیت ، ۴ واحد شاه نشین ، ۷ سوئیت EXECUTIVE و ۳ سوئیت مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳ اتاق مخصوص معلولین ، ۲۰ اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳۲ اتاق EXECUTIVE و ۲۳۸ اتاق استاندارد می باشد . این مجموعه دارای ۳۲۳ اتاق و ظرفیت ۸۱۲ تختخواب را دارا می باشد .مسافران تور استانبول میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل grand cevahir  استانبول  این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی می باشد که تردمیل و وزنه های رایگان دارد. اتاق هایش مجهز به تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای می باشند. تمام اتاق ها سیستم تهویه هوا دارند و بزرگ هستند. در بخش نشیمن هر اتاق میز کار و کاناپه های مجللی خواهید دید. حمام اتاق ها خصوصی بوده و امکانات رفاهی کاملی دارند .در تور استانبول میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید. 

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول
 
 
هتل گرند جواهر استانبول

هتل د پلازا استانبول

هتل د پلازا استانبول اقامتگاهی لوکس در استانبول است که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار دارد که به وسایل حمل و نقل عمومی به آسانی دسترسی داشته و ایستگاه مترو در چند قدمی آن قرار دارد .مراکز خرید مهم شهر مثل مترو سیتی و کانیان تنها 5 دقیقه تا هتل فاصله داشته و برای رسیدن به مرکز شهر و میدان تکسیم از هتل 10 دقیقه راه را باید طی نمود .در تور استانبول میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  هتل د پلازا استانبول ساختمانی مدرن داشته و از معماری روز بهره برده است . در ضمن ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . این هتل 5 ستاره از سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی متنوع دیگری برخوردار است و توانسته تمام انتظارات میهمانان تور استانبول خرداد 95 تامین نماید .    

امکانات هتل د پلازا استانبول  در طراحی آنها به نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکاناتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم آورده است . از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل د پلازا استانبول می توان به : استخر سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، قنادی ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار آسمان ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول خرداد 95 ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد .

هتل د پلازا استانبول

هتل د پلازا استانبول

 

هتل د پلازا استانبول

 
 


:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,معروف ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش

 از بزرگترین بازارهای جزیره کیش بازار پردیس یک کیش است که به سبک اروپایی با مشاوره معروفترین معماران فرانسوی طراحی و ساخته شد. امکانات بازار مناسب و نیاز گردشگران و مشتریان است ، تنوع اجناس , نمایندگی های شرکت لوازم خانگی معروف دنیا موجب شده تا مسافران و گردشگران از بازار پردیس یک تور کیش خرداد 95 دیدن و خرید کنند. بیشتر از 200 واحد تجاری در بازار می باشد و چند کافی شاپ و یک رستوران هم با محیطی دلنشین آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد .در شرق جزیره زیبای کیش بازار پردیس یک کیش در کنار بازار پردیس دو تور کیش تابستان 95 واقع شده است . کالاهای موجود در بازار پردیس یک عبارتند از : کیف و کفش , انواع مختلف پوشاک ,  انواع تلفن همراه , سیستمهای کامپیوتری ,تعمیرات موبایل ,  وسایل صوتی و تصویری ,  تعمیرات موبایل , انواع ساعتهای مارکدار و معروف و تهیه بلیط های مسافرتی است .

مرکز خرید دامون

این بازار یکی از شیک ترین بازار های کیش است که اکثر فروشگاهاش از برند های مختلف تشکیل شده وسطح قیمت بالایی برای گردشگران تور کیش تابستان 95 دارد.این پاساژ طرفداران زیادی دارد به دلیل وجود رستوران های که در طبقه بالایی این مرکز خرید قرار دارد و به ساحل نزدیک است. این مرکز خرید دارای 100 غرفه و یک یک طبقه فقط فود کورت و رستوران با کلی غذاهای ایرانی و فست فود برای مسافران تور کیش وجود دارد.مرکز خرید دامون یکی از مراکز تجاری کیش محسوب میشود انواع فروشگاهای کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، موبایل و لپ تاپ، طلا و زیور آلات،رستوران و کافی شاپ و مواد غذایی ویژه تور کیش خرداد 95 وجود دارد.

مرکز خرید دامون کیش



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
  هتل مارینا پارک کیش

Hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش منطقه زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش در زميني به مساحتی بيشتر از 10 هكتار قرار دارد . در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است. ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و خیلی زيباي خليج فارس دیده می شود . اولين و بهترین ماريناي تور کیش خرداد 95 را در جزیره واقع شده است . اين محیط دلنشین و چشم نواز هر بيننده ا ي را به خود جلب میکند . معماری فوق العاده با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و  همراه با طبیعتی زیبا می باشد.  کارکنان دوره دیده و با تجربه برای ارائه خدمات آماده می باشند تا لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید. امکانات هتل مارینا پارک تور کیش تابستان 95 : سالن بدن سازی , استخر سرپوشیده , سونا بخار , اسپا و ماساژ تایلندی , جکوزی , زمین استاندارد تنیس , سالن زیبایی ویژه بانوان , کافی نت و کافی شاپ و پارک تفریحی از امکانات هتل مارینا پارک کیش می باشد.

 

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا تور کیش تابستان 95 هتلی چهار ستاره است که در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده است و در مرکزیت اصلی بیشتر بازارها می باشد دارای 4 طبقه و 72 اتاق است و  آماده ارائه خدمات و پذیرایی , میهمان نوازی از مسافران و میهمانان است. اتاقهای هتل امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران و میهمانان مهیا کرده اند . رستوران خوب هتل با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد. کافی شاپ  و سفره خانه سنتی و رستوران فست فود هم در هتل مهیا است و زمان خوشی را در هتل سارا تور کیش خرداد 95 داشته باشید. خشکشویی و لباسشویی هم در هتل می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت هم آراسته و مرتب باشید. هتل سارا کیش به سبکی زیبا و دلنشین طراحی شده است و فضایی بسیار مناسب برای زوج های جوان و خانواده ها است.

 

هتل سارا کیش

 

 

هتل سارا کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,معرفی هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل سنت جورج دبی

تور دبی هتل سنت جورج

هتل سنت جورج از هتل های 3 ستاره منطقه بنی یاس دبی می باشد که نمای سیار زیبایی را از کشتی ها و خلیج مقابل چشمان مهمانان خود فراهم می آورد زیرا این هتل در نزدیکی خلیج کریک واقع شده است. مسافران عزیز تور دبی با اقامت در این هتل می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

از دیگر مزایای این هتل آن است که تنها 10 دقیقه با فرودگاه و 5 دقیقه پیاده روی تا خلیج کریک فاصله دارد. همچنین این هتل در نزدیکی مترو است و مسافران تور دبی تیر 95 که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. هتل سنت جورج متشکل از 140 اتاق تمیز با مبلمانی شیک و زیبا می باشد که این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم را دارند.

تور دبی هتل سنت جورج

مهمانان عزیز این هتل می توانند با پرداخت 60 درهم از اینترنت 24 ساعته هتل نیز استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ , کافی شاپ و... اشاره کرد. کافی شاپ این هتل بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسنی به مهمانان خود هستند. اما آنچه که باعث جلب نظر ایرانیان می شود رستوران شب های تهران این هتل است که در طیقه دهم قرار دارد و چشم اندازی بی نظیر از خلیج کریک دارد. مسافران تور دبی خرداد 95 با اقامت در این هتل می توانند در رستوران شب های تهران آن غذای دلخواه خود را نوش جان کنند و از دیدن منظره خلیج کریک نیز نهایت لذت را ببرند.

تور دبی هتل سنت جورج

 



:: برچسب‌ها: هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

رستوران ایرانی شهرزاد دبی از بهترین و زیباترین رستوران های ایرانی این منطقه است که در یک هتل 5 ستاره به نام حبات ریجنسی قرار دارد و در کنار سایر رستوران های آن فعالیت می کند. این رستوران ایرانی به دلیل خدمات بی نظیری که مهمانان خود ارائه میدهد موفق به کسب جایزه شده است. گردشگران عزیز تور دبی خرداد 95 در این رستوران می توانند انواع غذاهای لذیذ ایرانی را نوش جان کنند و از طعم بی نظیر آن ها نهایت لذت را ببرند.

کافه رستوران آرمان دبی

این رستوران ایرانی انواع غذاهای ایرانی و کوبیده سرو میکند.مسافران تور دبی تابستان 95 میتوانند از غذا های خوشمزه و لذیذ این رستوران استفاده کنند.کافه آرمان محیطی آرام و صمیمی برای گردشگران تور دبی ایجاد کرده و همچنین دکوری سنتی با کلی عکس های قدیمی خاطره انگیز برای مشتریان تور دبی بنا کرده است.حتی در این کافه رستوران موسیقی  زنده پخش میشود.

امکانانت این هتل برای مشتریان تور دبی تیر 95 :سرویس بهداشتی، سیگار آزاد، سیستم پرداخت الکترونیکی، اینترنت رایگان، موسیقی زنده 

منو این کافه:انواع قهوه، شیک ها، کیک های خانگی، انواع چای، تمامی دمنوش ها 

 کافه رستوران آرمان دبی



:: برچسب‌ها: بهترین رستوران دبی,رستوران های دبی , معروف ترینرستوران های دبی, رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل نووتل سانیان یکی از هتل های 4 ستاره تور چین ویژه خرداد 95 می باشد که در شهر پکن واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 305 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان سالن کنفرانس مجهز و صرافی می باشد. میهمانان تور چین می توانند در کوتاهترین فاصله  با این امکانات دسترسی داشته باشند.

هتل نووتل سانیان پکن

از امکانات دیگر هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن ورزشی، آسانسور، کرایه اتومبیل، خدمات ماساژ، سونا، استخر، حمام ترکی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه ویژه میهمانان تور چین تابستان 95 و... اشاره داشت.

هتل نووتل سانیان پکن

 

هتل نووتل سانیان پکن

 

هتل ونیز گوانجو

هتل ونیز یکی از هتل های 4 ستاره تور چین ویژه خرداد 95 است که در شهر گوانجو واقع شده است. فرودگاه بین المللی گوانجو در فاصله 30 کیلومتری از این هتل قرار دارد. همچنین نمایشگاه این شهر 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. میهمانان تور چین می توانند با صرف 25 دقیقه از زمان به ایستگاه راه آهن گوانجو دسترسی داشته باشند. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان می توان به اتاق بیلیار برای علاقمندان این رشته اشاره داشت. این هتل همچنین به اینترنت وایرلس رایگان ویژه میهمانان تور چین تابستان 95 مجهز می باشد.

هتل ونیز گوانجو

از دیگر امکانات هتل ونیز گوانجو چین می توان از استخر، خدمات خانه دار، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، رستوران، گاوصندوق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، خدمات ماساژ، کاریوکی و ... نام برد.

هتل ونیز گوانجو

هتل ونیز گوانجو

 



:: برچسب‌ها: هتل های چین, هتل های لوکس چین,هتل های خوب چین, بهترین هتل های چین , هتل های برتر چین ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل نیکو یکی از هتل های 5 ستاره چین است و در شهر شانگهای واقع شده است. این هتل مجموعا 382 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین دارد. سرویس نگهداری از کودکان یکی از خدماتی است که هتل برای میهمانان تور چین ویژه خرداد 95 در نظر دارد. در هتل فروشگاه های متعددی وجود دارد که میهمانان تور چین می توانند در صورت نیاز از آن های استفاده نمایند.

هتل نیکو شانگهای

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به صرافی، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، آرایشگاه، استخر، باشگاه ورزشی، گاوصندوق، کرایه اتومبیل، آسانسور، بار، تهویه، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، رستوران، پذیرش شبانه روزی ویژه میهمانان تور چین تابستان 95 و... اشاره داشت.

هتل نیکو شانگهای

 

هتل نیکو شانگهای

هتل فوربیدن سیتی پکن

هتل فوربین سیتی یکی از هتل های 3 ستاره چین است که در شهر پکن قرار دارد. این هتل از 80 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین برخوردار است. در این هتل امکانات ویژه ای برای میهمانان تور چین تابستان 95 درنظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به سالن کنفرانس، اتاق بیلیارد برای علاقمندان و همچنین فروشگاه های متعدد اشاره نمود.

هتل فوربیدن سیتی پکن

از دیگر امکانات هتل فوربیدن سیتی برای میهمانان تور چین می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، گاوصندوق، سیستم تهویه، بار، انبار بار و چمدان، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور چین ویژه خرداد 95 و... اشاره داشت.

هتل فوربیدن سیتی پکن

 

هتل فوربیدن سیتی پکن



:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های چین,معرفی هتل های چین, هتل های خوب چین,هتل های ارزان چین ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 


:: برچسب‌ها: بهترین هتل های چین,معروف ترین هتل های چین,معرفی هتل های چین,هتل های لوکس چین ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد استانبول هتلی 5 ستاره می باشد که در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم قرار گرفته است. مسافرین پرواز هوایی تور استانبول برای اینکه از فرودگاه آتاتورک به هتل پنج ستاره الیت ورد برسند باید مسیری 25 کیلومتری  را در حدود 30 دقیقه طی کنند. مسافرین قیمت تور استانبول که علاقه مند به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول هستند میتوانند از بسیاری از مراکز دیدنی این شهر مانند مسجد کبود، کاخ توپکاپی و ... که در نزدیکی این هتل قرار دارند بازدید کنند. امکانات هتل الیت ورد استانبول برای تمام سلیقه ها در نظر گرفته شده است به طوری که نیازهای اکثر مسافرین تور استانبول لحظه آخری را به خود جلب می کنند.

برخی از این امکانات شامل : فضای سبز هتل، آسانسور، صرافی، لاندری، فروشگاه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، چند رستوران مجلل، کافی شاپ و امکانات تفریحی ورزشی نظیر سالن ورزشی مجهز، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده، ماساژ، حمام ترکی و بخار و مرکز سلامت و آبگرم می باشد. تعداد اتاق های این هتل 245 باب است که در انواع مختلف سوئیت، خانوادگی و منحصر به فرد در نظر گرفته شده اند. تجهیزاتی که در هتل الیت ورد استانبول برای خدمت رسانی به مسافرین تور استانبول در نظر گرفته شده اند تلویزیون LCD، بالکن، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام مجهز، کلید الکترونیکی و صندوق امانات می باشند. مسافرین تور استانبول مرداد 95 برای استفاده از اینترنت پر سرعت در این هتل مجهز، نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارند، زیرا این امکان به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

هتل الیت ورد استانبول

 

اتاق های هتل الیت ورد استانبول

رستوران هتل الیت ورد استانبول

استخر هتل الیت ورد استانبول



:: برچسب‌ها: هتل های لوکس استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 هتل 5 ستاره رویایی ایمپریال بیزنس بمنتی در منطقه سیسیلی با تراس خود چشم انداز زیبایی از شهر دارد. این هتل 33 اتاق دارد که مجهز به وای فای، تلویزیون، ماهواره، چای/قهوه ساز هستند. هتل ایمریال بیزنس فاشله کمی تا مراکز خرید و رستوران ها دارد و فاصله آن تا مرکز کنگره 15 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول لحظه آخری می توانند با 500 متر پیاده روی به ایستگاه مترو برسند و از آنجا به آسانی در شهر به رفت و آمد بپردازند. با ماشین 10 دقیقه ای می توان از هتل به تنگه بسفر رسید. 203 اتاق و سوئیت هتل به هفت تیپ مختلف تقسیم می شود که استاندار، دولوکس و سوئیت خانوادگی از آن جمله است. 

تمام اتاق ها به اینترنت بی سیم پرسرعت، قهوه جوش و چای ساز مجهز است و مهمانان تور استانبول در هر اتاق می توانند نمایی از شهر استانبول را تماشا کنند. مهمانان تور استانبول با اقامت در سوئیت های وسیع و جادار هتل، به احساس آرامش و راحتی دست می یابند. 
بخش اسپا و سلامتی هتل انواع خدمات بهداشتی و درمانی را - به طور خصوصی و برای هر فرد به طور جداگانه - در فضایی به وسعت هزار متر مربع و با محصولات ارگانیک و طبیعی ارائه می نماید. اتاق های درمان و آرامش برای افراد مجرد و متاهلین نیز به طور جداگانه به سرویس دهی مشغول هستند. مسافران تور استانبول مرداد 95 میتوانند در این هتل مجهز اقامت خوشی داشته باشند.

هتل دارای امکاناتی نظیر :خدمات خشکشویی , راهنمای بلیط و تور , رستوران , بار , آسانسور ,اطلاعات 24 ساعته , خدمات 24 ساعت اتاق , حمل و نقل فرودگاهی , سالن کنفرانس ,کارکنان چند زبانه , اتاق امن , نگهداری از چمدان , اتاق خانوادگی , فروشگاه هدیه , ساندویچ فروشی ,بوفه , کتابخانه , وعده غذایی رژیمی بنا به درخواست ,خدمات نگهبانی , چک اوت سریع , اجاره اتومبیل , سالن مشترک برای تماشای تلویزیون , سوئیت ماه عسل , ناهار بسته بندی شده ,قهوه قیمت تور استانبول, چای در لابی , فکس , فتوکپی , اتاق عایق صوتی , اتاق کنترل سر و صدا , امکانات اتاق vip, مرکز خرید , تراس پشت بام , اتاق کار با کامپیوتر , روزنامه در لابی , اتاق ملاقات , درب خروج اضطراری , پله خروج اضطراری , ماساژ , عابر بانک , صرافی , ماشین براق کننده کفش , ضیافت ,صندوق امانات , باغ , خدمات بیدار کردن از خواب ,بار سالن , پذیرش و چک اوت خصوصی

 

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گراند جواهر استانبول  که از شیک ترین هتل های ۵ ستاره استانبول است در ۱۵ کیلومتری فرودگاه و در مرکز شهر استانبول در منطقه شیشلی واقع شده است. این هتل به عنوان مرکز  اصلی  برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید .این هتل بسیار لوکس و شیک می باشد و مرکز کنگره ترکیه می باشد .در تور استانبول تیر 95 میتوانید از هتل که دارای ۳۶ سوئیت ، ۴ واحد شاه نشین ، ۷ سوئیت EXECUTIVE و ۳ سوئیت مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳ اتاق مخصوص معلولین ، ۲۰ اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳۲ اتاق EXECUTIVE و ۲۳۸ اتاق استاندارد می باشد . این مجموعه دارای ۳۲۳ اتاق و ظرفیت ۸۱۲ تختخواب را دارا می باشد .مسافران تور استانبول میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل grand cevahir  استانبول  این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی می باشد که تردمیل و وزنه های رایگان دارد. اتاق هایش مجهز به تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای می باشند. تمام اتاق ها سیستم تهویه هوا دارند و بزرگ هستند. در بخش نشیمن هر اتاق میز کار و کاناپه های مجللی خواهید دید. حمام اتاق ها خصوصی بوده و امکانات رفاهی کاملی دارند .در تور استانبول مرداد 95 میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید. 

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول
 
 
هتل گرند جواهر استانبول


:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول ,هتل های استانبول ,معروف ترین هتل های استانبول, هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 هتل 5 ستاره رویایی ایمپریال بیزنس بمنتی در منطقه سیسیلی با تراس خود چشم انداز زیبایی از شهر دارد. این هتل 33 اتاق دارد که مجهز به وای فای، تلویزیون، ماهواره، چای/قهوه ساز هستند. هتل ایمریال بیزنس فاشله کمی تا مراکز خرید و رستوران ها دارد و فاصله آن تا مرکز کنگره 15 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول مرداد 95 می توانند با 500 متر پیاده روی به ایستگاه مترو برسند و از آنجا به آسانی در شهر به رفت و آمد بپردازند. با ماشین 10 دقیقه ای می توان از هتل به تنگه بسفر رسید. 203 اتاق و سوئیت هتل به هفت تیپ مختلف تقسیم می شود که استاندار، دولوکس و سوئیت خانوادگی از آن جمله است. 

تمام اتاق ها به اینترنت بی سیم پرسرعت، قهوه جوش و چای ساز مجهز است و مهمانان تور استانبول در هر اتاق می توانند نمایی از شهر استانبول را تماشا کنند. مهمانان تور استانبول تیر 95 با اقامت در سوئیت های وسیع و جادار هتل، به احساس آرامش و راحتی دست می یابند. 

بخش اسپا و سلامتی هتل انواع خدمات بهداشتی و درمانی را - به طور خصوصی و برای هر فرد به طور جداگانه - در فضایی به وسعت هزار متر مربع و با محصولات ارگانیک و طبیعی ارائه می نماید. اتاق های درمان و آرامش برای افراد مجرد و متاهلین نیز به طور جداگانه به سرویس دهی مشغول هستند. مسافران تور استانبول لحظه آخری میتوانند در این هتل مجهز اقامت خوشی داشته باشند.

هتل دارای امکاناتی نظیر :خدمات خشکشویی , راهنمای بلیط و تور , رستوران , بار , آسانسور ,اطلاعات 24 ساعته , خدمات 24 ساعت اتاق , حمل و نقل فرودگاهی , سالن کنفرانس ,کارکنان چند زبانه , اتاق امن , نگهداری از چمدان , اتاق خانوادگی , فروشگاه هدیه , ساندویچ فروشی ,بوفه , کتابخانه , وعده غذایی رژیمی بنا به درخواست ,خدمات نگهبانی , چک اوت سریع , اجاره اتومبیل , سالن مشترک برای تماشای تلویزیون , سوئیت ماه عسل , ناهار بسته بندی شده ,قهوه , چای در لابی , فکس , فتوکپی , اتاق عایق صوتی , اتاق کنترل سر و صدا , امکانات اتاق vip, مرکز خرید , تراس پشت بام , اتاق کار با کامپیوتر , روزنامه در لابی , اتاق ملاقات , درب خروج اضطراری , پله خروج اضطراری , ماساژ , عابر بانک , صرافی , ماشین براق کننده کفش , ضیافت ,صندوق امانات , باغ , خدمات بیدار کردن از خواب ,بار سالن , پذیرش و چک اوت خصوصی

 

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی

هتل د پلازا استانبول

هتل د پلازا استانبول اقامتگاهی لوکس در استانبول است که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار دارد که به وسایل حمل و نقل عمومی به آسانی دسترسی داشته و ایستگاه مترو در چند قدمی آن قرار دارد .مراکز خرید مهم شهر مثل مترو سیتی و کانیان تنها 5 دقیقه تا هتل فاصله داشته و برای رسیدن به مرکز شهر و میدان تکسیم از هتل 10 دقیقه راه را باید طی نمود .در تور استانبول میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  هتل د پلازا استانبول ساختمانی مدرن داشته و از معماری روز بهره برده است . در ضمن ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . این هتل 5 ستاره از سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی متنوع دیگری برخوردار است و توانسته تمام انتظارات میهمانان تور استانبول لحظه آخری تامین نماید .    

امکانات هتل د پلازا استانبول  در طراحی آنها به نیاز های کلیه میهمانان قیمت تور استانبول با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکاناتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم آورده است . از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل د پلازا استانبول می توان به : استخر سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، قنادی ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار آسمان ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول خرداد 95 ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد .

هتل د پلازا استانبول

هتل د پلازا استانبول

 

هتل د پلازا استانبول



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , معروف ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل لردز دبی

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

هتل لردز یکی از بهترین هتل های 3 ستاره منطقه دیره دبی می باشد. این هتل متشکل از 117 اتاق است.کارکنان هتل لردز با مهربانی و احترام فراوان آماده خدمتگزاری به مهمانان خود هستند. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 3 ستاره داشتن یکفروشگاه و یک صرافی برای راحتی و رفاه مسافران تورلحظه آخری دبی می باشد.

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

از اماکانات ورزشی هتل لردز می توان به سالن بدنسازی , سالن بیلیارد , استخر روباز , رستوران , بار , بوفه صبحانه و... اشاره کرد. علاوه بر این غذاهای رستوران این هتل بسیار لذیذ و خوش مزه است.مسافران تور دبی تیر 95 با اقامت د ر این هتل 3 ستاره می توانند طعم غذاهای لذیذ را بچشند. از دیگر امکانات هتل لردز داشتن اتاق بازی برای کودکان می باشد که آسایش را برای خانواده ها فراهم آورده است.

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

 

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

تور دبی هتل 3 ستاره لردز

 

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی  از شیکترین هتل های سه ستاره که در منطقه دیره دیده می شود م در نزدیکی مراکز تجاری و بانک ها قرار گرفته است این هتل ساختمانی دارد که به معماری گذشته شبیه است از امکانات لازم برای مسافران تور دبی خرداد 95 می توان به سینما ، دیدنی و مراکز خرید ، ایستگاه اتوبوس ، بازار طلا همچنین قابل ذکر است که هتل لند مارک تا مرکز تجارت جهانی 15 دقیقه فاصله دارد . هتل لند مارک دبی دارای کارکنان و مدیری کار آمد است که جو دوستانه ای را برای میهمانان خود فراهم آورده اند از ویژگی  های بارز این هتل که گردشگران تور دبی تابستان 95 را به سوی خود جلب کرده این است که با توجه به امکانات خوب خو دارای قیمتی مناسب  می باشد . هتل لند مارک دبی دارای 168 اتاق با دکوراسیون زیبا و مدرن که با رنگ های ملایم و شیک تزئین شده است که باعث شده فضایی رویاای و آرام برای میهمانان فراهم شود از دیگر امکاناتی خاص و خدماتی ۲۴ ساعته که برای مسافران تور دبی در نظر گرفته اند . رفتار کارکنان  هتل با میهمانان صمیمانه و دوستانه و آنها همواره سعی می کنند که بهترین نوع خدما را به میهمانان خود ارائه دهند .

 


:: برچسب‌ها: هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا تور کیش تابستان 95 از هتل های چهار ستاره کیش می باشد که با طراحی زیبا از هتلهای مطرح و معروف جزیره زیبای کیش است. هتل آنا خدماتی مانند :  ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه، یک شب شام میهمان رایگان در هتل زیبای داریوش ,  تخفیف برای پارک پرندگان و دلفینها ، تخفیف بلیت کشتی تفریحی تور کیش خرداد 95 رز است. برای استراحت مسافران و میهمانان هتل استخر سر پوشیده , سونا و ماساژ هم در نظر گرفته شده است . همچنین هتل دارای لباسشویی و خشکشویی می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت آراسته و مرتب باشید. رستوران هتل آنا تور کیش تیر 95 با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است .

 

هتل آنا کیش

 

 

هتل آنا کیش

 

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد که تقریبا در مرکز کیش ساخته شده است. هتل قائم کیش دارای دو ساختمان مستقل که یکی قدیمی و دیگری نوساز است می باشد. هتل قائم کیش هشتاد اتاق برای خود دارد. این دو ساختمان  از رستورانی استفاده می کنند که دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه می باشد. هتل قائم کیش تور کیش خرداد 95 به لحاظ موقعیت به مراکز خرید و ساحل دریا امکان دسترسی بهتری دارد.هتل قائم کیش در رو به روی بازار زیتون کیش قرار گرفته است.هتل قائم کیش بسیار تمییز و مرتب می باشد و مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد و بیشتر مسافران تور کیش تابستان 95 هتل قائم کیش را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

 

آدرس هتل قائم کیش: بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون کیش

هتل قائم کیش


هتل قائم کیش

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش, هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران شبهای کیش

این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مشتریانش تور کیش خرداد 95 سرو می کند.محیط پرنشاط و صمیمی این رستوران باعث جلب علاقمندان می شود.در این رستوران موزیک زنده برای مهمانان نواخته می شود تا لحظات حضورشان در آن شادتر و به یادماندنی تر شود. در تور کیش تیر 95 میتوانید از این رستوران زیبا و با کیفیت استفاده نمایید. رستوران شبهای کیش یکی دیگر از رستوران های خوب و پر طرف دار جزیره کیش است. این رستوران جنب هتل آریا و انتهای خیابان کوشا قرار دارد.

رستوران شبهای کیش

رستوران شبهای کیش

رستوران شبهای کیش

رستوران شبهای کیش

 

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش انواع غذا‌های ایرانی و دریایی را با كیفیت مناسب ارائه می دهند. پذیرایی با محصولات دریایی به دلیل تنوع صید در آب های اطراف جزیره کیش در بیشتر رستوران ها انتخاب اول مسافران تور کیش تابستان 95 است. البته متوسط بهای غذا در بسیاری از رستورانهای جزیره به نسبت سایر انواع آن در سرزمین اصلی به نسبت بالا است.

در جزیره کیش رستوران ها در دو نوع متفاوت وجود دارد یکی رستوران های همراه با موزیک زنده و دیگری رستورانهای معمولی. قیمت غذا در رستورانهای با موزیک زنده با توجه به کیفیت گروه موسیقی و اجرای آن متفاوت بوده و حداقل ۴ برابر رستورانهایی است که فقط سرو غذا دارند.

مسافران تور کیش خرداد 95 میتوانند از این رستوران زیبا لذت ببرند.

 

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

قنات کيش

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده، قنات كيش تور کیش ویژه خرداد 95 از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند.

امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود.کارگزاران تور کیش تابستان 95 با تجربه زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي قنات کيش (کاريزکيش) ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند.

جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش همانند یک کمربند در امتداد ساحل جزیره کشیده شده و منظره بسیار زیبایی را در معرض دید مسافرانی که با پروازهای شبانه به این منطقه سفر می کنند قرار می دهد. ساحل جزیره کیش تور کیش تابستان 95 به دلیل شفاف بودن آب و تمیز بودن آن به گونه ای است که عمق دریا تا چند متری دیده می شود و یک آکواریوم طبیعی را در معرض نمایش می گذارد و این منظره با عبور از جاده دنیا کیش کاملا به چشم می خورد.

جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش


  

جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش


  

جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش



:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آرا کیش

هتل تک ستاره آرا کیش تور کیش تابستان 95 در روبروی بازار پردیس 2 بنا شده است. این هتل به تازگی بازسازی شده و امکانات بهتری را در اختیار میهمانان قرار می دهد. از امتیازات هتل آرا کیش می توان به نزدیک بودن آن به دریا اشاره کرد. این هتل بسیار نزدیک به بازارهای پردیس 1 پردیس 2 و مجتمع تجاری کیش می باشد. هتل آرا کیش دارای 60 اتاق و 200 تخت خواب است.

امکانات هتل آرا کیش تور کیش ویژه خرداد 95 لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و...

آدرس : کیش، روبروی بازار پردیس 2

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش


 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

هتل جام جم کیش

هتل 3 ستاره جام جم کیش در زمینی به مساحت 8855 هزار مترمربع در مرکز جزیره زیبای کیش و در انتهای بلوار دریا بنا شده است.از ویژگی های این هتل می توان به نزدیک بودن آن به دانشگاه کیش و بازارهای زیتون، مروارید و ونوس و نیز اسکله تفریحی اشاره کرد.هتل جام جم کیش از 50 اتاق و 150 تخت خواب تشکیل شده است. این هتل از فرودگاه جزیره 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل جام جم کیش تور کیش ویژه خرداد 95 لابي،  رستوران،  كافي شاپ ، ماهواره، سالن بیلیارد، اينترنت در لابي،  نمازخانه،  چايخانه سنتي،  پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور،  سالن كنفرانس،  خدمات خانه داري،  تاكسي سرويس ،  صندوق امانات اختصاصي و...

 آدرس : میدان امیرکبیر- پشت هتل صدف 

نماي بيروني هتل جام جم

نمای بيرونی هتل جام جم  


 

نمای رستوران هتل جام جم كيش 

نمای رستوران هتل جام جم كيش


 

نمای لابی هتل جام جم 

نمای لابی هتل جام جم


 

نمای اطاق های هتل جام جم

 



:: برچسب‌ها: هتل های لوکس کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بدون شک یکی از هفت اعجاز جهن دیوار تور چین تابستان 95 است. این دیوار در سال 1987 میلادی ثبت جهانی شد و 7000 کیلومتر امتداد دارد. این دیوار جهت جلوگیری از حمله های کشورهای شمالی به چین به وجود آمد و دارای قسمت های مختلفی از جمله برجهای آتش برای خبر رسانی و قلعه های مرزی برای کسب اطالاعات درباره دشمنان ساخته شده است. این دیوار ابتدا به صورت جدا جدا روی کوه ها ساخته شده و سپس در سال 221 قبل از میلاد و بعد به وحدت رسیدن دوک ها این دیوارها به یکدیگر متصل شدند و به شکل یک دیوار گسترده روی کوه ها و در مرزهای شمالی چین درآمد. امروزه وسعت این دیوار 6000 کیلومتر است که برابر گردش به دور کره زمین می باشد و متعلق به سلسه مینگ است. این دیوار از سمت شرق به ساحل رودیالو جیان در قسمت شمال شرقی تور چین ویژه خرداد 95 و از سمت غرب به دوازه جایو گوان می رسد.

 

دیوار چین

دیوار چین

 

شهر گویلین چین

یکی از زیباترین و چشمنوازترین شهرهای تور چین ویژه خرداد 95 بی شک شهر گویلین می باشد که جنگل های سرسبز آن را احاطه کرده است. در کنار این شهر رودخانه لی وجود دارد که خود یکی از جاذبه های کشور چین است. از مناطق دیدنی شهر گویلین می توان به تپه خرطوم فیل، رودخانه شکوفه های هلو، و آبشار گودنگ اشاره نمود که به جذابیت های این شهر افزوده است. درست است که کشور چین در سال های اخیر به فرنگ غرب متمایل شده اما شهر گویلین همچنان آداب و رسوم سنتی خود را حفظ کرده است. گردشگران عزیز تور چین تابستان 95 می توانند با دیدن از این شهر سفر خود را خاطره انگیز کنند.

 

شهر گویلین چین

شهر گویلین چین

شهر گویلین چین

شهر گویلین چین



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری چین,دیدنی های چین, مکان های دیدنی چین, جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل پارس مشهد پنج ستاره

hotel pars mashhad

در شهر مقدس تور مشهد خرداد 95 هتل پارس مشهد ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد تابستان 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی

 

هتل پردیسان مشهد پنج ستاره

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان مشهد در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد خرداد 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان مشهد آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : تور مشهد تابستان 95 , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد خرداد 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان تور مشهد تابستان 95 سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

آدرس هتل مجلل درویشی مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26

هتل کوثر ناب مشهد پنج ستاره

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد خرداد 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد تابستان 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب مشهد : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد ,تمیز ترین هتل های, هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()