نوشته شده توسط : fariba ardam

کاله ایچی آنتالیا ترکیه 

 مرکز تاریخی شهر آنتالیا کاله ایچی ترکیه میباشد. کاله ایچی به معنی داخل قلعه بوده و قسمت اصلی شهر را تشکیل می دهد که با دیوارهای قدیمی شهر ترکیه در محاصره هستند و در امتداد ساحل میباشند. موزه کاله ایچی، مناره ییولی و لنگرگاه قایق های تفریحی از جاهای دیدنی ترکیه میباشند.تور ترکیه نوروز 95

 

 

 


پل گالاتا ترکیه

پل دو طبقه‌ی گالاتا، این پل بخش قدیمی شهر استانبول و بخش جدید گالاتاسرای را به هم متصل میکند. این پل در سال ۱۹۲۲ با طرحی از فریتس لئون‌هارت از مشهورترین مهندسان پل‌سازی در جهان بوده است، ساخته شد.تور ترکیه اسفند 94

 

 

 

 

پل گالاتا ترکیه

 


شهر متروکه کایاکوی ترکیه

شهر کایاکوی در آناتولی کشور ترکیه است . در گذشته یکی از شهرهای پررونق ترکیه بوده است . در جریان جنگ بین یونان و ترک این شهر را ترک کردند و با تمام شدن جنگ هم به شهرشان برنگشتند که همین باعث شد کایاکوی متروکه شود. کایاکوی نزدیک به یک قرن عمر دارد.تور ترکیه بهمن 94

 

 

شهر متروکه کایاکوی ترکیه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه,دیدنی های ترکیه,جاذبه های توریستی ترکیه,ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

روستای کنگ مشهد

 روستای کنگ مشهد

 

کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم میباشد . روستای کنگ در 28KM غرب مشهد قرار دارد . ارتباط این روستا از طریق یک جاده آسفالت در محور مشهدطرقبه نغندر است . روستای کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و  نوزیدن بادهای خشک دارای آب و هوای معتدلی میباشد . نحوه استقرار خانه‌ها با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن میباشد . این روستا در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از دریا قرار دارد .تور مشهد زمستان 94شیب عمومی جنوب غربی و شمال شرقی و میانگین شیب آن حدود ۷ درصد است. کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهد به شمار رفته و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است .تور مشهد نوروز 1395

 

 


روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

روستای جاغرق در فاصله 21KM از منطقه جنوب غربي مشهد مقدس و بافاصله تقریبی 7km جنوب غربي شهر طرقبه قرار دارد که به ده های کردينه ، طرقدر، تغاره ، عنبران و شانديز است . منطقه  جاغرق یکی از مناطق گردشگری مشهد بحساب می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني میباشد . این منطقه در فصل تابستان هوای معتدلی دارد و در فصل زمستان بسیار سرد می شود. تور مشهد اسفند 94رستوران ها و مکانهای اقامت موقت در اطراف رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا بنا شده است که در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافرانتور مشهد زمستان 94و افرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد . 

 

 


اخلومد  (اخلمد) مشهد

 

 اخلومد  (اخلمد) مشهد

 

اخلمد در مسير جاده مشهد قوچان و به فاصله 84KM مشهد قرار دارد. فاصله جاده فرعي آن تا جاده آسيايي حدود 16KM است. در انتهاي رودخانه پرآب آن دو آبشار وجود دارد كه ارتفاع يكي از این آبشارها 23 متر میباشد . از روستاي (اخلمد) تا آبشار حدود 3KM فاصله است كه اين مسير را بايد پياده گذر کرد .تور مشهد نوروز 1395باغات فراوان و ميوه‌هاي آن مخصوصاً سيب اخلمد بسیار معروف و شناخته شده است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های توریستی مشهد,بهترین جاذبه های توریستی مشهد, ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است .تور کیش نوروز 1395از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ وجود دارد.

 

 


بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازار های قدیمی جزیره میباشد و تقریبان 15 سال سابقه دارد. این بازار قدیمی دارای دو طبقه میباشد که در طبقه 1 آن فروشگاه و در طبقه 2 این بازار واحدهای اداری و خدماتی وجود دارد .تور کیش زمستان 94این بازار بیشتر عرضه کننده البسه زنانه میباشد . بازار ونوس واقع در خیابان سنایی کیش و جنب بازار مریم میباشد.

 

 


بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش قبل از ساحل مرجان قرار دارد و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است . بازار مرجان کیش جنب هتل سیمرغ ، شباویز و کوثر و پارک دلفینهای کیش بنا شده و تقریبا از مرکز شهر دور  است .تور کیش اسفند 94در بازار پوشاک با قیمت مناسب عرضه میشود .

 

 


بازار مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید یکی از مراکز بزرگ و مدرن جزیره کیش میباشد. این بازار بزرگ در زمینی به مساحت 11000 متر مربع و در 4 طبقه ساخته شده است . این بازار  در سال 1379 بنا شده است .تور کیش بهمن 94در این مرکز تجاری کیش اکثر برندهای معروف وجود دارد که شامل 479 واحد تجاری است. قیمت اجناس در این مرکز بالا میباشد و با بازار پردیس 2 از نظر قیمت در یک ردیف قرار دارد .

 

 


مرکز تجاری سارینا 1 کیش

مرکز تجاری سارینا مجتمع بزرگی است که یکی از معتبر ترین شرکتهای خصوصی کیش ساخته شده است. این مجتمع بزرگ شامل 10 طبقه است که اداری و خدماتی است.تور کیش زمستان 94این مجتمع به سبک کلاسیک و با سنگهای حجاری و تراورتن آنتیک دیزاین و ساخته شده . این مجتمع شامل 218 واحد اداری و نمایشگاهی است.

 

 


مرکز تجاری سارینا 2 کیش

 

 

 

 

مرکز تجاری سارینا دو در فضایی عالی و در زمینی به مساحت 21000 متر مربع  در میدان امیر کبیر  جزیره کیش ساخته شده است . این مرکز مانند بناهای باستانی و تاریخی ایران مانند پل خواجو ، قلعه فلک الافلاک ، قلعه الموت قزوین ، 33 پل ، مسجد امام اصفهان و حافظیه شیراز طراحی و ساخته شده .تور کیش نوروز 1395این مرکز تجاری بزرگ دارای 850 واحد تجاری میباشد .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,بازارهای کیش با قیمت مناسب,بازارهاي كيش,بازارهای ارزان کیش,بهترین بازارهای کیش, , ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون از جمله هتل های 5 ستاره کوش آداسی به شمار می رود. این هتل در مرکز شهر کوش آداسی در مارینا واقع شده است. این هتل دارای 88 اتاق تمیز و زیبا می باشد که همگی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پنجره های بزرگ، بالکن، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، حمام، سشوار و ... هستند. همچنین در قسمت های عمومی هتل وای فای وجود دارد و هزینه استفاده از آن روزانه 5 یورو می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و چشم انداز زیبایی از شهر و دریای اژه دارد. هتل دابل تری تا فرودگاه ادنان ازمیر 65 کیلومتر و تا شهر تاریخی افسوس 16 کیلومتر فاصله دارد. این هتل همچنین نزدیک به مغازه ها و جاذبه های گردشگری ترکیه می باشد از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافرانتور ترکیه نوروز 95می باشد.

از امکانات هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی می تولن به پذیرش 24 ساعته، حمام ترکی، ماساژ، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، باشگاه، پارکینگ خصوصی، رستوران، بار، فروشگاه، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، لاندری، واکس،  رستوران ، بار  و ...

 

 


هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه از جمله هتل های 5 ستاره کوش آداسی به شمار می رود این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده است این هتل یکی از بهترین ساحل های شنی را دارا می باشد ساحلی بی نظیر و فوق العاده که زیبایی هتل را در نظر مسافرانتور ترکیه بهمن 94دوچندان نموده است. هتل گرند بلیش کوش آداسی دارای 178 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به دارای فرش، ال سی دی 32 اینچ، تلفن، مینی بار، سشوار و ... می باشد. این هتل اقامتی دوست داشتنی و راحت را به میهمانان تور ترکیه ارائه می دهد.

 

از امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه می توان به باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر پوشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای، زمین بازی کودکان، استخر کودکان، دکتر 24 ساعته برای مسافرانتور ترکیه اسفند 94، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، بار،  دیسکو، اتاق های پاک، بالکن و باغ ... اشاره کرد.

 

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 


هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت ترکیه در شمار هتل های 5 ستاره ترکیه قرار دارد. این هتل تا فرودگاه ادنان 75 کیلومتر و تا شهر کوش آداسی 5 کیلومتر فاصله دارد. همچنین این هتل در 10 کیلومتری شهر افسوس و خانه حضرت مریم واقع شده است و بیشتر اتاق های آن منظره رو به دریا را دارا می باشند. این هتل دارای 377 اتاق بزرگ و تمیز می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تهویه، مینی بار، اینترنت رایگان، روم سرویس و حمام، مبل، تلویزیون و  ... می باشند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ترکی و کباب ترکی برای میهمانانتور ترکیه زمستان 94سرو می شود و شامل رستوران فضای باز نیز می باشد که چشم انداز زیبایی از دریا دارد و در آن غذاهای محلی بسیار خوشمزه سرو می شود. همچنین هتل از ساحل زیبایی برخوردار است که گردشگران تور ترکیه می توانند از آن بهره ببرند و سفری خوش و به یاد ماندنی را به خاطر بسپارند.

از امکانات هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه می توان به پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، لاندری، مرکز بیزنس، ساحل، استخر، رستوران، باشگاه، پارکینگ رایگان برای میهمانانتور ترکیه نوروز 95و ... اشاره نمود.

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

هتل توسان بیچ ریزرت کوش آداسی ترکیه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معرف کوش آداسی ترکیه,مجلل ترین هتل های کوش آداسی ترکیه,ارزان ترین هتل های کوش آداسی ترکیه,بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا لنکاوی مالزی

هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا لنکاوی مالزی

هتل چهار ستاره هالیدی در بهترین مکان پانتای تنگاه و در منطقه ی ساحلی شهر لنکاوی مالزی واقع شده است این هتل زیبا درای چشم انداز زیبای ساحلی می باشد و رستورانهای گوناگون و تریاها در اطراف هتل با چشم انداز دیدنی قرار گرفته اند.هتل دارای استخر سرپوشیده و روباز،مرکز آب گرم،سونا ، جکوزی ، اتاقهای لوکس رو به دریا و سوئیتهای با باکن اختصاصی نیز هست.و همه ی اتاقها دارای امکانات مدرن و مجهز و استاندارد می باشند.تور مالزی نوروز 95

 


هتل تانجانگ سانکتاری لنکاوی مالزی

هتل تانجانگ سانکتاری لنکاوی مالزی

این هتل پنج ستاره در قسمت غرب شهر تانجانگ بلیکت قرار گرفته است و تا اسکله کوا بیست و پنج کیلومتر فاصله دارد هتل تانجانگ دارای چشم انداز زیبای خلیج بنگال، ساحل اختصاصی  با ویلاهایی در فضای سبز و جنگل رو به دریا و ساحل است اتاقها مجهز به تلویزیون ال سی دی،چای ساز و قهوه ساز می باشند. فعالیت های ورزشی والیبال ساحلی،قایقرانی و سالن بدنسازی است.رستوران موجود در هتل انواع غذاهای بین المللی ،دریایی و محلی را سرو می کند. تور مالزی زمستان 94


هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره در منطقه ی گلدن ترایانگل کوالالامپور مالزی واقع شده است.رستورانهای معروف ،فروشگاههای گوناگون ،مغازه ها و باشگاههای شبانه در اطراف هتل قرار گرفته اند.هتل دارای مرکز آب گرم،سالن بدنسازی،جکوزی،استخر کودکان ، زمین گلف و زمین تنیس می باشد.تور مالزی بهمن 94

 


هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی

هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره که در کنار تفریحگاه بینتانگ و در کنار بازار پاویلون واقع شده است.هتل دارای امکاناتی از قبیل رستوران،استخر روباز،تلویزیون ال سی دی و پارکینگ رایگان است.اتاقها مجهز به سیستم چای ساز و قهوه ساز،حمام اختصاصی،سونا،ماساژ درمانی،سالن اسکواش،مرکز آب گرم و صرافی است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای مدیترانه ایی و آسیایی را ارئه میکند.کلوپ و تریای هتل با برگزاری موسیقی زنده از میهمانان پذیرایی میکند و تا  فرودگاه هتل پنجاه کیلومتر فاصله دارد.تور مالزی اسفند 94


:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف مالزی,قیمت هتل های مالزی,نرخ هتل های مالزی,مجلل ترین هتل های مالزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ربتکا بوتیک ترکیه کوش آداسی


این هتل در شهر آرام و ترک نشین Selcuk ترکیه و در کنار شهر باستانی Ephesus واقع شده است. مناظر خیره کننده شهر ترکیهو دژ بزرگ تپه Ayasoluk، از هتل قابل دیدن است. این تپه دارای چندین اثر تاریخی مثل مسجد Isa Bey که مربوط به قرن 14 است میباشد. این هتل در کنار شهر باستانی Ephesus است که دارای بیشترین آثار تاریخی مانده از دوره رومیان در شرق مدیترانه است واقع شده. فضای داخلی هتل دارای طراحی ساده و مبلمان و کفپوش چوبی مناسب و آراسته میباشد. مسافران می توانند در ایوان بام هتل به صرف نوشیدنی بپردازند و همزمان از تماشای مناظر خیره کننده منطقه ترکیه لذت ببرند.  این هتل دارای امکانات خانه داری ، ترانسفر فرودگاه ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، خدمات تهیه بلیط ، رستوران ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، تهویه ، بار و منطقه بدون سیگار میباشد.

تور ترکیه نوروز 95

 

 

 


هتل آمباسادر ترکیه کمر   چهار ستاره

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 


امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار میباشد که برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده است . همچنین برای دوست داران بازیهای کامپیوتری اتاق بازی در این هتل وجود دارد که به انواع بازیهای کامپیوتری مجهز است. اتاق های این هتل دارای شيشه هاي دوجداره میباشد که از وارد شدن هرگونه سر و صدا به اتاق جلو گیری میکند. اين هتل دارای فروشگاه هاي زیادی برای راحتی مسافران تور ترکیه است. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. این هتل دارای خدمات کرایه اتومبیل میباشد. همچنین استفاده از خدمات آرایشگاهی نیز برای مسافران تور ترکیه بهمن 94فراهم شده است. امکانات این هتل شامل اتاق و امکانات رفاهی ویژه برای معلولین ، مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، وان آب داغ ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی و پذیرش شبانه روزی است.

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 

هتل آمباسادر ترکیه کمر

 


 هتل زنا ریزورت ترکیه کمر

این هتل دارای محیطی مجلل و مدرن است. از امکانات رفاهی هتل میتوان به ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز (فصلی) ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) را نام برد. زمین بازی مخصوص کودکان به خوانواده ها کمک میکند تا با آرامش خاطر به خرید بپردازند و سفر خود لذت ببرند. اين هتل داراي 208 اتاق استوتور ترکیه اسفند 94همچنین دارای فروشگاه هاي زیادی میباشد . ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، پرتاب دارت و ماهيگيري شرکت داشته باشند . دیگر امکانات این هتل شامل کاریوکی ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا میباشد مهچنین دارای اتاق های خانوادگی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کرایه دوچرخه و ماهیگیری ، خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل.تور ترکیه نوروز 95

 

 

 


 هتل واسرمان ترکیه کمر

امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) می باشد. همچنین این هتل دارای خدمات نگهداری کودکان است و همچنین دارای زمین بازی مخصوص کودکان تا خوانواده ها سفری پر خاطره و با آرامش را سپری کنند. اين هتل ترکیه داراي 47 اتاق است. مسافرا میتوانند در باغ این هتل استراحت کنند.  همچنین این هتل دارای برنامه های گردشی نیز برای مسافران میباشند. دیگر امکانات این هتل شامل کاریوکی ، اتاق های خانوادگی ، کرایه دوچرخه ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، بسته های نهار ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ، منوهای رژیمی و پذیرش و ترخیص اختصاصی ، رستوران، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه ، بار ، باغ ، امکانات باربیکیو ، کتابخانه ، رستوران ، بوفه و بار مخصوص تنقلات میباشد. تور ترکیه زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول ترکیه,هتل های خوب استانبول ترکیه,معرفی هتل های استانبول ترکیه,معروف ترین هتل های استانبول ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون فایننشیال سنتر در خیابان شیخ زایددبیقرار دارد و دارای 14 طبقه و 341 اتاق است که اتاق ها طراحی داخلی زیبایی دارند. این هتل فقط یک ایستگاه اتوبوس تا برج خلیفه، دبی مال و داون تون فاصله دارد. هتل 3 رستوران دارد که انواع غذاهای خوشمزه در آن ها سرو می شود. در کافه بلژیکی این هتل غذاهای بلژیکی سرو می شود و این کافه زیبا اتمسفر و جو دهه 1920 میلادی را دارد. گردشگرانتور دبی نوروز 95می توانند از خدمات ماساژ، اسپا و سونا لذت ببرند و به ریلکسیشن برسند. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

امکانات هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

تراس، باشگاه، اسپا، ماساژ، استخر سر پوشیده، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، رستوران،روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای با هزینه 

 

 


هتل 5 ستاره هیلتون جمیرا دبی در سال 2000 و در منطقه جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 389 اتاق تشکیل شده است. در این هتل یک صرافی در دسترس میهمانان وجود دارد. همچنین یک سالن کنفرانس مجهز در هتل در نظر گرفته شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. این هتل با فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه فاصله دارد.تور دبی اسفند 94

 

 

_هیلتون_دبی_1.jpg

 

_هیلتون_دبی_2.jpg

 

 امکانات هتل هیلتون جمیرا دبی:

 

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، گاوصندوق، تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، زمین گلف، استخر روباز، سونا، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان و...

تور دبی بهمن 94

 

 

_هیلتون_دبی_3.jpg

 

_هیلتون_دبی_4.jpg

 

_هیلتون_دبی_5.jpg

 


هتل 4 ستاره هالمارک در منطقه دیره و همچنین خیابان رقه بنا شده است. این هتل در مجموع از 114 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه با ماشین با هتل هالمارک فاصله دارد. این هتل در فاصله 200 متری از ایستگاه متروی الرقه و مرکز خرید القریر واقع شده است. هتل هالمارک ترانسفر رفت و برگشت رایگان را برای میهمانان در نظر گرفته است. 

تور دبی نوروز 95

 

_هالمارک_دبی_1.jpg

_هالمارک_دبی_2.jpg

 

امکانات هتل هالمارک دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا، ماساژ، سرویس نگهداری کودکان و...

 


هتل 5 ستاره نووتل البرشا مشرف به خیابان شیخ زاید بنا شده است. این هتل 41 طبقه در مجموع از 412 اتاق و سوییت تشکیل شده است. ایستگاه متروی Sharaf DG دبی چند قدم با این هتل فاصله دارد. مرکز خرید امارات و پیست اسکی فاصله کمی با این هتل دارد. هتل نووتل البرشا دسترسی آسانی به ساحل جمیرا، بازار شهر، دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی دبی دارد. این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان می باشد.تور دبی زمستان 94

 

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

امکانات هتل نووتل البرشا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت و تناسب اندام، مرکز SPA، پارکینگ اختصاصی، بار، استخر روباز، جکوزی، سونا، ماساژ، اسکی، آرایشگاه، اینترنت وایرلس، فروشگاه ، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی و...

تور دبی نوروز 95

 

_نووتل_البرشا_دبی_3.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_4.jpg

_نووتل_البرشا_دبی_5.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,مجلل ترین هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آپارتمان صادقیه مشهد 

هتل آپارتمان صادقیه مشهد  در نزدیکی حرم امام رضا (ع) و در سال 89 افتتاح گردیده است. خود هتل دارای مجموعه آبی و وایرلس و امکانات کامل درهر آپارتمان آماده پذیرایی از مسافران  تور مشهد نوروز 1395می باشد.

در حال حاضر درهتل آپارتمان صادقیه مشهد  پذیرایی به صورت (صبحانه و نهار و شام ) با منوی غذایی صبحانه بوفه و ناهار و شام منوی انتخابی 8 نوع غذا انتخابی می باشد .

امکانات هنتل آپارتمان صادقیه مشهد :

لابی ,اینترنت در لابی,جکوزی, آسانسور گشت برون و درون شهری, کافی شاپ,فولبرد, تاکسی سرویس,استخر,رستوران صبحانه, خدمات خانه داری , صندوق امانات


هتل الوند مشهد

هتل الوند مشهد در بهترین نقطه از شهر مشهد همجوار با حرم مطهر رضوی افتخار میزبانی از گردشگرانتور مشهد زمستان 94را دارد. این هتل در ۷ طبقه و ۵۵ واحد طراحی شده که شامل اتاق های روبال هتلی می باشد.

رستوران هتل الوند مشهد: با ظرفیت ۱۰۰ نفر و سرو غذاهای دلپذیر ایرانی , فرنگی , عربی , سوپ ها و انواع سالاد ها و دسر آماده پذیرائی از میهمانان عزیز می باشد.

این هتل دارای سرویس رایگان حرم مطهر به صورت ۴ نوبت رفت و ۲ نوبت برگشت در روز می باشد.

 منوی غذا: ناهار: چلو جوجه , چلو کوبیده , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت قیمه, چلو خورشت قیمه بادمجان,چلو خورشت قرمه سبزی,چلو پاچین ,چلو ماهی قزل آلا همراه با ماست , نوشابه و سالاد

شام: همبرگر, هات داگ ,ماکارانی, جوجه طلایی ,رولت گوشت, شنسیل مرغ ,جوجه سیخی همراه با سوپ و دوغ

 

 


هتل صدف مشهد 

 

هتل صدف مشهد یکی از هتل آپارتمان های 2 ستاره مشهد می باشد که مجهز به کلیه امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی, حمام , یخچال , تلویزیون , سیستم سرمایش و گرمایش , تلفن می باشد .

 

آدرس هتل آپارتمان صدف مشهد : خیابان امام رضا 14 , دانش شرقی 21

 


 هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که دارای 76 اتاق در 6 طبقه و دو فاز می باشد که 10 اتاق دو تخت و 55 اتاق 3 تخت و 11 اتاق 4 تخت می باشد . در این هتل پذیرایی از مهمانان  تور مشهد اسفند 94به صورت صبحانه بوفه و نهار و شام با منوی غذایی که شامل دو نوع غذا است .

امکانات هتل سیمرغ :

لابی ،فولبرد ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات اختصاصی ، صبحانه ، تاکسی سرویس ، آسانسور ، گشت درون و برون شهری 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمانهای مشهد , بهترین هتل آپارتمانهای مشهد , ارزان ترین هتل آپارتمانهای مشهد , امکانات هتل آپارتمانهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.
مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگرانتور کیش نوروز 1395به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .


هتل فرشتگان کیش 

هتل یک ستاره فرشتگان کیش در سطح یک مسافر خانه می باشدد سرویس دهی آن بسیار ضعیف کیفیت غذاها پایین و در یک منطقه نظامی خارج از شهر ساخته شده است فقط لابی هتل دارای اینترنت می باشد این هتل برای گردشگرانتور کیش زمستان 94دارای سرویس رایگان به مرکز خرید می باشد پرسنل بسیار خوب می باشند قیمت هتل هم مناسب نیز می باشد .


هتل آپارتمان پارسیان کیش

این هتل دارای سالن کنفرانس - سالن زیبایى بانوان - کافى شاپ لابى - روم سرویس 24 ساعته - لاندرى - مینى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سیاحتى جزیره و گشت بازارها میباشد . رزرو این هتل برای گردشگران

تور کیش اسفند 94غیر قابل کنسل و چارتر می باشد و صبحانه به صورت بوفه میباشد .

امکانات این هتل شامل :

یخچال، تلویزیون، رستوران، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، کافی شاپ


هتل آپارتمان شباویز کیش :

هتل آپارتمان شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 متر مربع واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ابتدای جاده جهان احداث گردیده است .

امکانات ای هتل شامل : 

لابی , لاندری , کافی شاپ , ماهواره , صندوق امانات , نمازخانه , اعلام حریق , فضای سبز , تلفن , تلویزیون , یخچال , سرویس ایرانی , حمام , همچنین گردشگران تور کیش نوروز 1395می توانند صبحانه را در هتل میل فرمایند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,ارزانترین هتل های کیش,هتل های قیمت مناسب کیش,قیمت هتل های کیش, , ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بازارهای معروف کیش

 

بازار شارستان کیش توسط شرکت پیمانکاری یوموبوس کیش واقع در شهرک صدف به مدیر عاملی آقای سید علی سیدی در زمینی به مساحت 3052/50 متر مربع انجام و در آبان ماه سال1391 به بهره برداری رسید.در تور لحظه آخری کیش حتما از اینجا خرید کنید.این مجموعه در 3 طبقه احداث و دارای 166 غرفه خدماتی با متراژهای 11 تا 170 متر مربع می باشد که به عنوان اولین و تنها مجموعه خدماتی در جزیره کیش دارای 2 طبقه پارکینگ اختصاصی سرپوشیده به تعداد کلیه واحدهای مجتمع برای گردشگرانتور کیش می باشد.این بازار بیشتر فعالیتش در زمینه خدمات الکترونیک و اینترنت می باشد که گردشگران تور کیش اگر در این  زمینه خدماتی و یا نیاز هایی داشته باشند می توانند سری هم به این بازار در تور کیش بزنند .

 

 

بازار مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید تور کیش بشمار میرود.بازار مرجان کیش از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را برای مسافران تور کیش به نمایش گذارده است. در این مجتمع تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در تور کیش بهار 95 در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.بازار مرجان کیش علاوه بر جاذبه خريد كالاهاي مناسب با مارك هاي معتبر بين المللي براي گردشگران تور کیش ومسافراني كه با هدف تامين كالاهاي مورد نياز و سوغاتي به اين مراكز در تور کیش مراجعه مي كنند جذابيت هاي ديگري نظير كافي شاپ ها و فروشگاه هاي رنگارنگ در محيطي دلپذير و خنك ،بويژه در فصل تابستان نيز دارد .

ساعات کار این مجتمع در تور کیش  از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بهترین هتلهای کیش

 

هتل آرا كیش ، قبلا با نام هتل آرام بوده و در سال ۱۳۹۱ اقدام به بازسازی نمود که از هتل دو ستاره به سه ستاره معمولی ارتقاء پیدا کرد. فاصله این هتل ۳ ستاره تا فرودگاه کیش 6 کیلومتر می باشد.در تور کیش نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید. همچنین هتل آرا، به خاطر نزدیکی به مراکز مهم خرید، مثل پردیس ۱ و ۲ و بازار مرکز تجاری کیش (که از اصلی ترین بازارهای جزیره زیبای كیش می باشند)، مورد توجه مسافران تور کیش می باشد.

از لحاظ کیفیتی بین هتل های ۳ ستاره کیش می توان این هتل را در رده هتل های متوسط و معمولی قرار داد و بیشتر به خانواده ها و مسافران تور کیش که ارزان بودن اقامت نسبت به کیفیت هتل بیشتر برایشان مهم است پیشنهاد می گردد.هتل آرا جزء هتل هاي قديمي و  ارزان قيمت جزيره در تور کیش مي باشد اما اين هتل به جهت سهولت دسترسي به مراكز خريد و بازارها، مورد توجه دوستداران خريد و خانواده ها واقع مي شود. از طرفي دسترسي به دريا و اسكله نيز با 10 دقيقه پياده روي به آساني در تور کیشميسر مي شود.

 

 

 

هتل سورینت مریم کیش با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی (باروک) در چهار طبقه متشکل از 56 اتاق و سوئیت بنا شده است . فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی ، تالار شهر،مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری ،هایپر مارکت و... این امکان را به گردشگران تور کیش می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنند و از هوای مطبوع جزیره در تور کیش 95 بهره مند شوند. این هتل اکنون با گذشت بیش از ده سال از عمر آن به همت تیم مدیریتی ، طراحی و فنی مهندسی گروه هتل های سورینت دوباره متولد شده است و با چهره ای شاداب تر از گذشته و با بهره گیری از نسل جدید امکانات و فن آوری در صنعت هتلداری در صدد است تا خدمات شایسته تری را به مسافران تور کیش عرضه کند.هتل سورینت مریم جزو معدود هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت رسانی به میهمانان تور کیش استفاده می کند . با تجهیز هتل به سیستم هوشمند ، وسایل الکترونیکی هر اتاق مانند روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... همزمان با ورود مسافر تور کیش به صورت خودکار فعال می شوند . امکانات این سیستم مدرن شرایط مناسب تری برای تامین آسایش و آرامش میهمانان تور کیش فراهم میکند.
یکی دیگر از خدمات هتل سورینت مریم امکان استفاده از تلوزیون اینترنتی ( IPTV) است. این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری ، مشاهده صورتحساب ، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری ، اعلام اوقات شرعی و وضعیت آب و هوا در تور کیش می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بهترین هتلهای کیش

 

هتل آرا كیش ، قبلا با نام هتل آرام بوده و در سال ۱۳۹۱ اقدام به بازسازی نمود که از هتل دو ستاره به سه ستاره معمولی ارتقاء پیدا کرد. فاصله این هتل ۳ ستاره تا فرودگاه کیش 6 کیلومتر می باشد.در تور کیش نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید. همچنین هتل آرا، به خاطر نزدیکی به مراکز مهم خرید، مثل پردیس ۱ و ۲ و بازار مرکز تجاری کیش (که از اصلی ترین بازارهای جزیره زیبای كیش می باشند)، مورد توجه مسافران تور کیش می باشد.

از لحاظ کیفیتی بین هتل های ۳ ستاره کیش می توان این هتل را در رده هتل های متوسط و معمولی قرار داد و بیشتر به خانواده ها و مسافران تور کیش که ارزان بودن اقامت نسبت به کیفیت هتل بیشتر برایشان مهم است پیشنهاد می گردد.هتل آرا جزء هتل هاي قديمي و  ارزان قيمت جزيره در تور کیش مي باشد اما اين هتل به جهت سهولت دسترسي به مراكز خريد و بازارها، مورد توجه دوستداران خريد و خانواده ها واقع مي شود. از طرفي دسترسي به دريا و اسكله نيز با 10 دقيقه پياده روي به آساني در تور کیشميسر مي شود.

 

 

 

هتل سورینت مریم کیش با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی (باروک) در چهار طبقه متشکل از 56 اتاق و سوئیت بنا شده است . فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی ، تالار شهر،مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری ،هایپر مارکت و... این امکان را به گردشگران تور کیش می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنند و از هوای مطبوع جزیره در تور کیش 95 بهره مند شوند. این هتل اکنون با گذشت بیش از ده سال از عمر آن به همت تیم مدیریتی ، طراحی و فنی مهندسی گروه هتل های سورینت دوباره متولد شده است و با چهره ای شاداب تر از گذشته و با بهره گیری از نسل جدید امکانات و فن آوری در صنعت هتلداری در صدد است تا خدمات شایسته تری را به مسافران تور کیش عرضه کند.هتل سورینت مریم جزو معدود هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت رسانی به میهمانان تور کیش استفاده می کند . با تجهیز هتل به سیستم هوشمند ، وسایل الکترونیکی هر اتاق مانند روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... همزمان با ورود مسافر تور کیش به صورت خودکار فعال می شوند . امکانات این سیستم مدرن شرایط مناسب تری برای تامین آسایش و آرامش میهمانان تور کیش فراهم میکند.
یکی دیگر از خدمات هتل سورینت مریم امکان استفاده از تلوزیون اینترنتی ( IPTV) است. این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری ، مشاهده صورتحساب ، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری ، اعلام اوقات شرعی و وضعیت آب و هوا در تور کیش می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتلهای کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

 

هتل پردیس مشهد در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) بدانند که فاصله هتل پردیس با حرم در حدود 1 کیلومتر می باشد. این هتل 3 ستاره دارای 8 طبقه می باشد که امکانات مناسبی را برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 فراهم می کند برخی از امکانات این هتل فروشگاه، کافی شاپ، لاندری، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، سه رستوران با تنوع غذایی ایرانی و فرنگی و همچنین پارکینگ هستند. هتل پردیس مشهد دارای 153 واحد اقامتی با امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن، حمام و سرویس ایرانی و سرویس فرنگی پذیرای مسافرین تور مشهد تعطیلات عید 95 می باشد. این هتل در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار میهمانان تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل پردیس مشهد : خیابان امام خمینی، نرسیده به بازار جنت

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

 

 

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد در شهر مشهد مقدس یکی از با سابقه ترین هتل های سه ستاره این شهر می باشد که در سال 1352 افتتاح گردیده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 2 دقیقه ای با خودرو قرار دارد که برای زائرین تور مشهد 95 مناسب می باشد. فرودگاه بین المللی شهر مشهد در فاصله 9 کیلومتری و استگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از هتل تهران مشهد قرار دارند همچنین فاصله تا بازار اصلی شهر هم بسیار ناچیز است و با خودرو در حدود 2 دقیقه زمان نیاز است تا مسافرین تور مشهد به بازار رضا برسند. از امکاناتی کههتل تهران مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد می توان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، چایخانه، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس رستوران و پارکینگ با ظرفیت 30 ماشین اشاره کرد. اتاق های این هتل به تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس خارجی مجهز هستند. اینترنت وایرلس در فضاهای لابی و اتاق هایهتل تهران مشهد در دسترس است که میهمانان تور مشهد تعطیلات زمستان 94 برای استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی بابت آن را پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خيابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل تهران مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مناطق گردشگری معروف مشهد

روستای مج مشهد محل سکونت گبرنشینان بوده است. قبر پهلوانی نامدار در دامنه یکی از کوههای مج قرار دارد. اهالی روستا به کار باغداری و دامداری مشغول بوده و عمده محصولات روستا شامل گیلاس، آلبالو، سیب و گردو می باشد.در تور مشهد زمستان 94 حتما به این روستا بروید. و علاوه بر آن هوای مطبوع، دشت های سرسبز مملو از گیاهان وحشی استعداد پرورش زنبور عسل در منطقه را ایجاد کرده و رشد داده است. همچنین برخی از روستائیان به کار جمع آوری و عرضه گیاهان دارویی مشغولند و در گذشته نیز کاشت گندم و جو رواج بیشتری داشته است.جاده اصلی روستا از طرف سیدی مشهد به مسافت ۲۸ کیلومتر در منطقه کوهستانی و روستای شلگرد عبور می کند که در فصل بهار پذیرای جشنواره گل های وحشی، شقایق ها و انواع گیاهان دارویی است و انبوه مشتاقان طبیعت را در تور مشهد به سوی خود می کشاند. روستای مج که از جاهای تفریحی تور مشهد اسفند 94 است در منطقه ای کوهستانی واقع شده و تپه ماهور و دره های زیادی که در دامنه این تپه آثار به جا مانده تاریخی روستا بیانگر سکونت مردمان در سالیان دور می باشد. و همچنین گورستانی قدیمی در منطقه وجود دارد که حکایت از زندگی مردمانی قبل از اسلام و بعد از آن برای گردشگران تور مشهد نوروز 95 می کند.

 

 

 

منطقه اسفجیر مشهد روستایی معروف از ییلاقات مشهد واقع در 200 کیلومتری شهر مشهد است که به واسطه داشتن آب فراوان، از باغات و مزارع پرباری برخوردار است. این روستای خوش آب و هوا، با داشتن رودخانه‌ای، از جاذبه گردشگری زیبایی در تور مشهد 95 برخوردار است. درخت چنار قدیمی این منطقه که در حیاط مسجد آن قرار دارد یکی از کهنسالترین درختان چنار ایران است که به گفته های روستا بیش از 500 سال قدمت و تنه آن 7 متر قطر دارد.در تور مشهد پس از گذشتن از روستا و با حدود یک ساعت پیاده روی آرام در کنار رودخانه به میان دره ای با دیواره های بسیار بلند وارد می شوید که با ادامه این مسیر به محوطه زیبای آبشار اسفجیر خواهید رسید. آبشار زيباي اسفجير در انتهاي يک دره باريک و صخره اي با فضايي بسيار هيجان انگيز و متفاوت در انتظار مشتاقان طبيعت در تور لحظه آخری مشهد  است.

 

منطقه اسفنجیر مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مراکز خرید معروف دبی

 

مرکز خرید حمرين‌ سنتر‌ دبی واقع در منطقه دیره یکی از مراکز خرید مدرن ، باشکوه و از اصلی ترين جاذبه های گردشگری اين شهر به شمار می رود. حمرین سنتر مجهز به سيستم های خنک کننده قوی و کلیه امکانات خدماتی و رفاهی در تور دبی نوروز 95  است به همین دلیل دارای هوای بسيار مطبوعی است که سبب شده تا بسياری از گردشگران تور دبی به دليل گرمای شديد سطح شهر به ويژه در ماه های گرم سال، بازدید از اين مرکز خريد به ساير مناطق شهر را ترجيح دهند.این مرکز خرید از مراکز خريد شناخته شده براي توریستان تور لحظه آخری دبی محسوب می گردد که شامل 80 فروشگاه، چندين رستوران و پارکينگ با ظرفيت 800 اتومبيل می باشد.

 

 

 

مرکز خرید صحاری سنتر دبی یکی از مراکز خرید مهم دبی است که در بزرگراه شلرجه واقع شده و یکی از پر طرفدار ترین و بزرگ ترین بازارهای دبی محسوب می گردد . این مرکز خرید با شکوه در سال 2002 افتتاح شده و علاوه بر مرکز خرید ، 9 رستوران ، 10 کافی شاپ ، امکانات تفریحی و سرگرم کننده ای چون سینما ، شهر بازی و ... در صحاری سنتر در تور دبی بهار 95 وجود دارد . مرکز خرید صحاری سنتر شامل غرفه های فروش لوازم ورزشی ، مد و لباس ، کالاهای ورزشی ، لوازم آرایش ، جواهرات ، کتاب ، مبلمان ، لوازم الکترونیکی ، عینک آفتابی ، ساعت و... می باشد . از دیگر ویژگی های ممتاز این مرکز خرید مجهز برای گردشگران تور دبی می توان به بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده امارات اشاره داشت که از 21 وسیله تفریحی مهیج تشکیل یافته است . وجود بالابر و آسانسورهای مجهز ، تهویه استاندارد و سرویس های بهداشتی مجهز نیز از عواملی است که بر محبوبیت صحاری سنتر دبی نزد مسافران تور دبی افزوده است .

 

ساعات کاری این مرکز خرید هر روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب و جمعه ها 1 ظهر الی 12 شب در تور لحظه آخری دبی می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا می باشد که تفریحگاهی زیبا و مجلل در کنار ساحل خلیج همیشگی فارس می باشد.این هتل و تفریحگاه لوکس، چشم انداز زیبایی به دریا و باغ دارد و فاصله آن از فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه است.در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید. هتل هبتور گرند دارای 446 اتاق و سوئیت لوکس و بزرگ در 14 تیپ مختلف است که به مبلمان زیبا، حمام بزرگ، اینترنت، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع مجهز است. مهمانان تور دبی می توانند در 18 رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی، تایلندی، سنتی لبنان و... را بچشند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.مهمانان تور دبی نیز می توانند به انواع ورزش های آبی از قبیل بادسواری، اسکی روی آب، جت اسکی و غواصی بپردازند. از این هتل با 10 دقیقه رانندگی می توان به وایلد وادی (Wild Wadi) بزرگترین پارک آبی دبی رسید. ضمناً فاصله هتل از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) که یکی از بزرگترین مجتمع های تفریحی، تجاری خاورمیانه محسوب می شود، با ماشین در تور دبی 95 ده دقیقه است. 

امکانات هتل هبتور گرند دبی در تور دبی زمستان 94 شامل:

ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، والیبال ساحلی , مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ، امکانت غواصی و ساحل اختصاصی ,ارائه خدمات نگهداری از اطفال و همچنین داشتن فروشگاه های متعدد ,اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل و ....

 

 

 

هتل آرمانی دبی با طراحی زیبا در برج الخلیفه دبی در منطقه دان تاون دبی در مرکز دبی و نزدیکی مراکز خرید واقع شده است که در سال 2010 افتتاح شد و بعنوان بلندترین سازه ساخت بشر تا زمان افتتاح مطرح گردیده است.طبقات پائینی برج الخلیفه به هتل ارمانی اختصاص یافته که توسط موسسه جورجیا آرمانی طراحی و توسط هلدینگی آمریکایی ساخته شده است و گردشگران تور دبی می توانند تجربه نوین در محل اقامت طراحی شده توسط جورجیا ارمانی را در تور دبی بهار 95  تجربه کنند.

امکانات هتل آرمانی دبی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل با طراحی استثنائی است و سرشار از تحرک وسرزندگی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق کودکان ونوجوانان، زوجهای جوان ،توریستهای تور دبی 95 ،بازرگانان ،بزرگسالان و ورزشکاران می توانند از امکانات هتل آرمانی بهره مند شوند.همه ساله این هتل پذیرای تعداد زیادی توریست و مهمان تور دبی از کشورهای مختلف می باشد.از امکانات هتل میتوان چهاراستخر سرپوشیده و روباز،مرکز آب گرم واسپا ،ماساژ،سونا،سالن بدنسازی،سالن آرایش و....  را نام برد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مساجد معروف استانبول

 

مسجد رستم پاشا در استانبول از جاذبه های تاریخی معروف تور استانبول در سال 1561 به دستور رستم پاشا صدر اعظم قانونی و توسط معمار سینان ساخته شده است . با توجه به اینکه اراضی منطقه امین اونو هم مرکز تجاری و هم گود بود معمار سینان در زیر این مسجد مخازن و دکانهایی ساخته است .در تور استانبول تعطیلات اسفند 94 حتما از این مسجد دیدن کنید. ارزش اصلی مسجد ناشی از نقوش گلهایی مانند میخک ، مینا ، لاله ، رز و زنبق بعنوان نمونه بسیار زیبایی از چینی کاری از نیک در قرن 16 هم در دیوارهای شبستان ورودی و هم در ستونهای پافیلی داخلی است . این چینی کاریها که جزو آثار هنری بسیار ظریف است در بین زیباترین نمونه های دوران کلاسیک قرار دارد که برای مسافران تور لحظه آخری استانبول جالب می باشد . این مسجد همانند یک موزه چینی کاری می باشد. این مسجد از سوی اسمه خان سلطان دختر سلطان سلیم سوم و به یادبود شوهرش صدر اعظم محمد پاشا در سال 1671 و توسط معمار سینان ساخته شده است که ارزش بازدید در تور استانبول نوروز 95 را دارد. داخل مسجد و تا دامنه گنبد با زیباترین چینی های آن تزئین یافته است . کلاهک منبر نیز از جنس چینی است. 

 

 

 

مسجد شاکرین (که در زبان ترکی Şakirin Camii نام دارد) از مساجد معروف تور استانبول در بخش آسیایی شهر استانبول قرار دارد. این مسجد در طول ۵ سال از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ احداث شده است و به عنوان یکی از مساجد مدرن ترکیه و جهان اسلام از آن نام برده می‌شود.در تور استانبول بهار 95 حتما از این مسجد دیدن کنید.این مسجد به دلیل آنکه یکی از معماران آن یک بانوی مسلمان است مشهور شده است اما معماری آن بر اساس پلان و نقشه خسرو تایلا صورت گرفته است و خانم زینب فادیللی اوغلو که یک مهندس معمار ترک است طراحی داخلی و تصحیح معماری آنرا برعهده داشته است.دیدار از این مسجد تور لحظه آخری استانبول سرشار از لذت می باشد.سفارش ساخت مسجد توسط بازماندگان خانم سمیحه شاکرین از خیرین ترکیه داده شده است و با موافقت شهرداری استانبول روی زمینی به مساحت ۱۰.۰۰۰ متر مربع و با زیربنای ۳۰۰۰ متر مربع ساخته شده است.مسجد دارای دو مناره به ارتفاع ۳۵ متر است و چیزی که این مسجد را از سایر مساجد معاصر متمایز می‌کند طراحی داخلی غیرمعمول و مدرن آن از نظر گردشگران تور استانبول زمستان 94  می باشد. سه سمت این مسجد شیشه ای می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آرمادا استانبول واقع در محله‌ی سلطان‌ احمد استانبول یکی از هتلهای معروف سه ستاره می باشد که در نزدیکی چندین فروشگاه واقع شده است. مسجد کبود (Blue Mosque) و کاخ توپکاپی (Topkapi Palace) در مجاورت هتل و انواع بار و رستوران در محدود‌ه‌ی یک کیلومتری آن قرار دارند.در تور استانبول 95 حتما در این هتل اقامت کنید. یک ایستگاه اتوبوس در ۵۰ کیلومتری و فرودگاه استانبول (Istanbul Airport) در ۱۸ کیلومتری هتل است.

در تور استانبول نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.

هتل آرمادا در بین دیدنی‌های مهم استانبول قرار دارد و البته بسیار هم نزدیک به دریاست اما از ایستگاه‌های اتوبوس و تراموا کمی دور است. این هتل در سال دوهزار مورد بازسازی کلی قرار گرفته و بیشتر از 110 اتاق دارد. خیلی از اتاق‌های هتل تنها به کوچه‌ای که از جلوی در هتل رد می‌شوند دید دارند، اما بعضی‌ها هم تراس رو به شهر دارند. مسافران تور استانبول بوفه‌ی صبحانه‌ی آرمادا را تحت هیچ شرایطی نباید از دست دهند. از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره می‌توان به تمهیدات جهت برگزاری کنفرانس، صبحانه‌ی مجانی، اینترنت پر سرعت، پارکینگ مجانی، رستوران، سرو غذا در اتاق ، سرویس اتوبوس به نقاط دیدنی شهر، سوییت و تسهیلات برای معلولین در تور استانبول اسفند 94 اشاره کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرمادا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید آکاسیا استانبول یکی از جدیدترین مجموعه های تجاری شهر استانبول می باشد که در بخش آسیایی استانبول و در منطقه اسکودار افتتاح شده است.این مرکز خرید با مرکز خرید مارمارا فاصله کمی دارد . دسترسی به مرکز خرید آکاسیا از طریق مترو ، اتوبوس و تاکسی امکان پذیر می باشد و مسافران تور استانبول میتوانند با رساندن خود به نزدیک ترین ایستگاه مترو ، راحتترین راه را برای رفتن به این مرکز خرید انتخاب کنند.در تور استانبول تعطیلات زمستان 94 حتما از اینجا خرید کنید.مرکز خرید آکاسیا شش طبقه می باشد و حدودا ۳۰۰ تا فروشگاه دارد و در فضای سرپوشیده و شیک طراحی شده و دو فضای سبز خیلی زیبا در این مرکز خرید به چشم میخورد. در این مرکز خرید استانبول فروشگاههایی برای ارائه برندهای معروف و مارک های ترک وجود دارد که میتوان در تور استانبول نوروز 95 انواع اسباب بازی ، لوازم ورزشی ، کیف ، کفش ، عینک ، جواهرات ، لباس های ورزشی ، لوازم آرایشی ، ساعت ، لوازم برقی ، لوازم خانگی و … را خریداری کرد .  البته آکاسیا دارای شهربازی ، سالن تئاتر ، سالن کنسرت ، کافه تریا ، فست فود ، سوپر مارکت ، پارکینگ طبقاتی و … هم می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آکاسیا استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

پارک ملی آنگ تونگ ساموئی محل زندگی مهاجرانی بوده است که از جامعه طرد شده و بعد ها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در این پارک به جای مانده است. این پارک متشکل از 42 جزیره ی کوچک،که همگی با جنگل های انبوه پوشیده شده اند و محل زندگی حیوانات گوناگونی چون میمونهای دم دراز و بوزینه های قد کوتاه و... می باشد.در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 حتما از این پارک دیدن کنید.پارک ملی دریایی آنگ تونگ ( Angthong National Marine Park ) ساموئی تقریبا 250 کیلومتر مربع را در بر می گیرد که شامل 50 کیلومتر مربع محیط طبیعی حفاظت شده و بیش از 40 جزیره است. همه ی این جزایر به جز یکی از آنها به نام پالوآی بدون سکنه هستند. پارک دریایی آنگ تونگ که نام آن به معنای  جام زرین است به خاطر زیبایی طبیعی دست نخورده اش مشهور است. جزیره های پارک با ابعاد مختلف از چند صخره در دریای آبی تا جزیره های بهشتی کوچکی با سواحل سفید و درختان نارگیل هستند. بودن در این جزیره در تور تایلند نوروز 95  احساس جستجوگرانی را می دهد که کرانه های دور جهان را کشف می کنند. آب تمیز، آرام و دعوت کننده است و بهترین شرایط را برای جستجوی گنجینه های جزیره در تور تایلند زمستان 94 فراهم می کند.

برخی معتقدند که بهترین وسیله برای سفر به این جزیره در تور تایلند قایق موتوری است زیرا آبهای این منطقه در برخی روزها حتی هیچ گونه موجی ندارند و همچنین برای غواصی در تور تایلند 95  بسیار مناسب می باشد.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

 

 

 

از زیباترین و جذابترین جاهای دیدنی تور تایلند ، باغهای جادویی در ساموئی تایلند می باشد که یکی از بهترین تفریحگاهها و استراحتگاههای ساموئی در تور لحظه آخری تایلند محسوب میشود. در این باغات مجسمه های سنگی به چشم میخورد که بصورت نمادین از آیینهای مختلف تایلند سخن می گوید .باغات جادویی سامویی تایلند در ارتفاعات سامویی واقع شده و در این باغ پیکره های تراشیده از سنگ به نمایش گذاشته شده  که توسط هنرمندی به نام نیم تانگ سونگ در کنار یک آبشار کوچک قرار گرفته اند.این مکان در سال ۱۹۷۶ ساخته شد.محیط این باغ به دلیل وجود آبشارهای فراوان در اطرافش در تور تایلند اسفند 94 بسیار خنک می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()