هتل های استانبول
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گراند جواهر استانبول  که از شیک ترین هتل های ۵ ستاره استانبول است در ۱۵ کیلومتری فرودگاه و در مرکز شهر استانبول در منطقه شیشلی واقع شده است. این هتل به عنوان مرکز  اصلی  برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید .این هتل بسیار لوکس و شیک می باشد و مرکز کنگره ترکیه می باشد .در تور استانبول خرداد 95 میتوانید از هتل که دارای ۳۶ سوئیت ، ۴ واحد شاه نشین ، ۷ سوئیت EXECUTIVE و ۳ سوئیت مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳ اتاق مخصوص معلولین ، ۲۰ اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳۲ اتاق EXECUTIVE و ۲۳۸ اتاق استاندارد می باشد . این مجموعه دارای ۳۲۳ اتاق و ظرفیت ۸۱۲ تختخواب را دارا می باشد .مسافران تور استانبول میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل grand cevahir  استانبول  این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی می باشد که تردمیل و وزنه های رایگان دارد. اتاق هایش مجهز به تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای می باشند. تمام اتاق ها سیستم تهویه هوا دارند و بزرگ هستند. در بخش نشیمن هر اتاق میز کار و کاناپه های مجللی خواهید دید. حمام اتاق ها خصوصی بوده و امکانات رفاهی کاملی دارند .در تور استانبول میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید. 

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول
 
 
هتل گرند جواهر استانبول

هتل د پلازا استانبول

هتل د پلازا استانبول اقامتگاهی لوکس در استانبول است که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار دارد که به وسایل حمل و نقل عمومی به آسانی دسترسی داشته و ایستگاه مترو در چند قدمی آن قرار دارد .مراکز خرید مهم شهر مثل مترو سیتی و کانیان تنها 5 دقیقه تا هتل فاصله داشته و برای رسیدن به مرکز شهر و میدان تکسیم از هتل 10 دقیقه راه را باید طی نمود .در تور استانبول میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  هتل د پلازا استانبول ساختمانی مدرن داشته و از معماری روز بهره برده است . در ضمن ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . این هتل 5 ستاره از سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی متنوع دیگری برخوردار است و توانسته تمام انتظارات میهمانان تور استانبول خرداد 95 تامین نماید .    

امکانات هتل د پلازا استانبول  در طراحی آنها به نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکاناتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم آورده است . از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل د پلازا استانبول می توان به : استخر سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، قنادی ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار آسمان ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول خرداد 95 ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد .

هتل د پلازا استانبول

هتل د پلازا استانبول

 

هتل د پلازا استانبول

 
 




:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,معروف ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: