هتلهای 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل پابلیک استانبول

هتل پابلیک استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. نمای این هتل ساختمانی تاریخی است که در سال 1901 توسط معمار معروف و هنرمند ساخته شد. این هتل از نظر موقیت جغرافیایی در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده است که یکی از خیابان های معروف استانبول محسوب می شود و در آن رستوران ها، کافه ها، گالری ها و موزه های متعدد و خوبی وجود دارد. از طرفی دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی که در میدان تکسیم قرار دارد موجب شده این هتل گزینه ایده آلی برای مسافران تور استانبول دی 96 محسوب شود. این هتل دارای 52 اتاق می باشد که طراحی اتاق ها به صورت منحصر به فردی صورت گرفته است و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار، سیستم تهویه، ماهواره، تلویزیون، دی وی دی پلیر، کتری برقی، حمام، شسوار می باشند. هتل پابلیک تا برج گالاتا 1/2 کیلومتر، تا مرکز کنگره 3/2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 22/5 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات هتل پابلیک استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته،  لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فروشگاه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاهی(با هزینه)، خدمات تور، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، روزنامه، آسانسور و ... اشاره کرد.

 

 

هتل مینا استانبول یکی از هتلهای معروف 4 ستاره استانبول می باشد که در قلب منطقه قدیمی سلطان احمد استانبول قرار دارد. این هتل 46 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، وای فای رایگان، سیستم تهویه و ... می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای خوشمزه سرو می شود و مسافران تور استانبول می توانند در حین صرف غذا از چشم انداز پانورامایی دریایی مرمر لذت ببرند. کارکنان هتل اطلاعات مفیدی را درباره جاذبه های توریستی این شهر و خدمات کرایه اتومبیل در اختیار مهمانان قرار می دهند. این هتل در نزدیک جاذبه های توریستی ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ می باشد.

امکانات هتل مینا استانبول در تور استانبول بهمن 96 :

سالن غذا خوری ,امکان برگزاری همایش , کافی شاپ ,تراس, آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته,حمام گرم(سونا),تورهای داخلی ,ریلکسیشن با ماساژ ,سیستم گرمایشی ,اجاره ماشین خدمات کپی و ارسال فکس ,صرف صبحانه در اتاق ,اتو کشیدن البسه, مجهز به آسانسور,سیستم تهویه ایر کاندیشنر,صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت و...

تور استانبول تعطیلات بهمن 96

تور استانبول تعطیلات عید نوروز 97





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: